Jag är inte glad någonstans idag

Min helg kunde inte börja sämre, fyfan vad jävligt. Jag är sur, bitter, sned.

Mina händer ser förjävliga ut, röda prickar över hela händerna. Är så jävla torr. Och nu när jag hade smörjt in händerna lyckas jag peta mig i ansiktet, och fan vad det svider. AaaaaAAAAaaaaAaAAaaA förjävligt. JA DEN ÄR STARK!! Det är anledningen till att jag nästan aldrig använder den eftersom jag alltid lyckas peta mig i ögona. Eller någon annanstans, jättekul, verkligen.

Sen har jag tjaffsat med mamma, jättekul. Och i stort sett alla andra här hemma, känns det som.

Perfekt att vara instängd på sitt rum och sitta vid datan och se en massa filmer. Läsa kan jag också göra, men tror inte det. Har iallafall en jävligt bra bok.

Äh, nu har jag ingenting mer att skriva, hejdå bloggen. För ett tag, tror jag.

Kan inte fatta att det är sant, gjorde nationella, den muntliga delen dårå. Tyckte att det var svårt, ja. Uppsatsen och läsförståelsen var mycket lättare, blir intressant att se mitt dom betygen!

Kungers är bäst, OKEJ LÅTEN VILLE INTE FUNKA ATT LÄGGA UPP. JGDDJHJHJFGJJTGJTGGFHHFGHGFHGFHGFHGFHG DAMP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0