I was gonna clean my room until I got high

Jag har vart och tränat idag, och fan vad skönt, härligt, underbart. Fyfan för förhinder. Men jag tränar så ofta jag kan, såklart!! Mitt sportarmband har kommit också. Så nu kan jag träna med ipoden, härligt! Den kom igår tillsammans med mina hörlurar som var så värdelösa att det inte finns ord.

Och böckerna kom också idag, kul med snabba leveranser!!! Fett nöjd tjej!

Käk från max blev det också, förjävligt. Men äh, så jävla gott för stunden. Men inte efter.
JAG HAR MÄRKT ATT MINA BYXOR BLIVIT STORA, FATTA GITT. RESULTAT!! Säger jag bara, men det här är bara början. Fyfan vad jag ska träna, är så jävla taggad.

Nää nu ska jag ta tag i pluggandet, ska plugga till ett soprov. Helt ok! Sen har jag faktiskt noprov på måndag också och nationella i svenska någon dag nästa vecka. Två också. Förjävligt. Men äh vafan sportlov snart, TAGGA!!!

Omg, kollade precis och såg att det inte var så snart. Trodde det bara var nästa vecka kvar i skolan, men icke. I slutet av Februari, åååh hahaha.

Nee nu ska jag ta tag i pluggandet, styra upp det hela.

Juste jag har världens mest irriterande finne vid munnen, det är inte okej, inte någonstans. Den vill aldrig försvinna.. jättekul.. verkligen.

Sen så måste jag ta tummen ur röven
och börja läsa någon utav böckerna. Men det blir så svårt, haha. Eftersom alla 3 verkar så bra!! Sen tycker jag det är segt att börja läsa en ny bok också, haha.

Hejdå!!
Känner att jag är riktigt kass på det här med bilder och musik. Musik kan jag klirra för det gillar jag och bilder, jovisst det är kul. Men vet inte ens vart min kamera är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0