Dag 1 - om mig

Okey here we go

Mitt namn är Dilan Nadine Soufi och är född 31:a December 1994, en sak ska ni notera. Jag har aldrig sagt att jag heter nadine typ? När jag var liten trodde jag det var ett killnamn, hahaha. Fattar inte varför. Mina föräldrar skulle väl inte döpa mig till ett killnamn?

Jag går i i von bahrs skola/ Heidenstamskolan, som är en väldigt liten skola? Det finns bara två nior i skolan. Och aa. Tror det bara finns en åtta i skolan haha. Men den är ändå stor på något sätt. Eller alltså aa, småbarnen är inte väldigt få av iallafall. Dom är överallt.

Jag har inte varit den tjejen som spelat fotboll eller handboll eller liknande. Det har helt enkelt inte passat mig. Men badminton är riktigt kul, och det har jag hållt på med ett tag. Men har hållt på med ridning ett tag. Kanske inte så jättelänge, ca 4 år kanske? 3? Ingen aning! Men la av för ett år sen kanske. Men ska ta upp ridningen igen, och börja rida privat. Ska bli riktigt kul!
Annars gillar jag att gymma och gå på olika träningspass!

Jag tycker det är tråkigt att anses som normal. Vem gör inte det? Eller är det bara jag som gör det?

Jag lyssnar väldigt mycket på svensk musik, typ Plura, Håkan hellström och en massa annat. Lyssnade väldigt mycket på svensk hiphop förut. Så det är helt klart något som stått mig nära. Bob Marley är en av mina idoler som legat mig vart om hjärtat enda sen barnsben. Pete(r) Doherty är har jag inte lyssnat på så jättelänge. Men han är underbar han med. Petter har jag lyssnat på väldigt länge. Tycker han är bäst inom svensk hiphop nog.

Nu avslutar jag det här inlägget med en bild på mig. Känner att jag inte har något mer att skriva, eller? Sen har jag inte så mycket tid eftersom jag ska iväg om ett tag!

Får bli en väldigt gammal, den är inte charmig någonstans. Men den beskriver mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0