Att skita i att städa rummet är inte slarvigt

Mamma hade tappat bort sina nycklar, vad slarvig du är säger jag. Och då blir det värsta diskussionen haha, hon tycker att jag också är slarvig. Vilket jag inte är. Jag är klumpig och lat ibland! Inte slarvig. Har aldrig slarvat bort min mobil typ, inte nycklar heller eller liknande. Står fortfarande fast vid att jag är klantig/klumpig, ja. Jag har tex. låst in mina nycklar i mitt skåp tusen gånger.. Men inte tappat bort dom, nej. Kan ta ett till exempel jag är väldigt lat och städar mitt rum väldigt så lite som möjligt. Det handlar om lathet, och mamma tyckte det är slarvigt. Det är inte slarvigt någonstans. Nej, är inte slarvig, så det så.

Team mamma eller team Dilan?

Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

Städa är överskattat!



svar: Tack för tipset om JC! Det blir tradera, ska fixa alltihopa nu i veckan tillsammans med en kompis. :D

2011-02-12 @ 20:22:49
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0