You're killing me

Jag tappar suget, för att gå i skolan så jävla ofta. Allt för ofta nu känner jag. Vissa gånger har jag haft mardrömmar om att jag inte kommer in på den linje jag vill. Jag får gå i uven. Även om jag har bra betyg. Känns som alla lärare ska sänka mig till ig sista terminen och jag är tvungen att gå sommarskola. Men inte ens det räcker, jag får gå uven.

Omg, jag ska sluta. Det kommer inte alls hända. Så det så. Nu ska vi inte vara såna, nu ska vi ligga i. Och vara pepp på att gå i skolan!! Men det är jag inte..

Har nationella i engelska - fredag, veckan därefter har jag noprov - måndag, matteprov - tisdag, onsdag - engelska nationella, torsdag - soprov, fredag - svenskaprov och redovisning.

Lagom kul, skjut mig i huvudet för en sekund tack! Pallar inte, ge mig lov. Ge mig ledighet.

Tack och bock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0