FUCK YEAH

Det är på g nu med designen tror jag. Snackat med en tjej som är ganska duktig på det, så aa vi får se hur det blir! Men blir säkert aspepp på att blogga då! Ny start liksom. Kommer fortfarande ha samma blogg, men ny design och aa. :D

Då kommer jag säkert ha mera inspiration också, ja det kommer jag! Det kommer bli bra.
Nationella prov i engelska - AVKLARAT!
Noprov - AVKLARAT!

Veckan kommer gå fort, det har jag sagt hela tiden. Och lovveckan kommer också gå så jävla fort det vet jag. Tiden går fort när man har kul så man så klokt brukat säga. Det är så sant.

Vad gör jag nu? Inte ett skit, suttit och segat mig vid datan i över en timme, lat brud liksom!

Just nu väntar jag faktiskt på käk från, se och häpna, MAX! Men aa, svårt att stå och emot ibland. Kan inte undvika all skräpmat och alla sötsaker, det går inte. Godis har jag inte ätit på flera månader, och fler ska det bli. Inga problem.

Det är världens finaste väder i Uppsala, ÄNTLIGEN!!!! Skolan går bra, fint väder. Snart lov, en vecka där efter valborg, WOAAAAAAH!


Spexfotot var gaaaaaaaaaalet kul! Aldrig känt mig så ful och snygg på en och samma gång. Bekväm var jag också, och jävligt klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0