Först kom ingenting, sen kom ingenting

Vilken seg dag. Gick upp och käkade frukost och så, tänkte dra till skolan. Sen pallade jag inte. Men aldrig mer stanna hemma på en fredag, det känns ganska ruttet.

Jag är hungrig men för lat för att fixa något att käka så fick bli mackor.. hahaha slö brud. Men pallar inte eheheh.
Mamma vet inte heller att jag är hemma, men det är ok. Hade inte tänkt säga något heller.

Funderar på klicka hem någon bikini och lite sommarkläder, blev fett sugen på det. Så ska nog fan göra det. Har ändå inget bättre för mig.

Sen så saknar jag skåne otroligt mycket och alla fina människor jag träffade där!

Sen så är Nadia och Shajwan ganska bäst, bara så alla vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0