Vart kan man köpa tygkassar med motiv?!

Hejhopp!

Blev shopping idag som planerat med kära Marina så det var nice! Köpte ett par höstskor som jag är skitnöjd med! Och en kalender/Almenacka att ha i skolan. Och ett halsband och även en halsduk/sjal (kalla det vad ni vill) Från indiska! Så det var nice. Men hittade en grön sjal/halsduk som jag också vill ha, så den ska jag köpa och även en underbar tröja från cubus som jag blev helt kär i och sen vill jag även ha en tygkasse, SÅ JÄVLA SNYGGT! Och eftersom ni kanske tycker det är roligare med bilder på vad jag köpt så får ni bilder! Fast notera att min kamera är kass. Men Under vattnet är den dunder!

Byxor från Vila 279 spänn!! Nej jag tog inte på mig dom för att ta kort hade på mig dom idag.
Dom är svarta egentligen!


Kalendern ser ut precis ut som på bild. Och är från Akademibokhandeln och kostade 129 spänn!



Här är dom supersnygga höstskorna som ser bättre ut irl än på bild från din sko 449 kr!



Nej skjortan ser inte alls ut som på bild, mycket snyggare på faktiskt. Vila 299kr.


Ringen ville inte alls synas på bild. Ingen aning vad den kostade den är från jc iallafall!


Halsband som jag hittade på new yorker och det var på rean också 49 spänn!!!


Halsband från jc 69kr!


Nu sitter jag här och har lite ont i halsen, förkylda Nadia!!! Men drack 2 glas vatten med lime så hoppas på att det räcker! Nu ska jag nog se på film. Vi får se vad det blir idag för bra film. Imorgon ska jag på någon marknad vid ulva kvarn med morsan. Det är sånna handgjorda grejer och ingen vaksalatorg marknad. Så det ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0