Skippa Rubriken va

Känner att jag är riktigt bra på uppdatera!

Jag vill internetshoppa, men det finns så mycket man vill ha. *SUCK* Sen hittar jag typ ingenting i affärerna känns det som.

Aaa.. Så det är irriterande.. Sen har jag typ 3 glosor att plugga in. Inte så mycket för er kanske, men har nog lite svårt med inlärning tror jag. Faktiskt. Jag fryser om mitt huvud också, WTF?! Så nu sitter jag här med en mössa aa..

Alltså ibland är jag modeintresserad och ibland har jag dagar men fan vad det ska vara tråkigt med kläder. Stort och bekvämt skare va då! Och ibland kan jag tycka det är skitkul med kläder och bry mig som fan.

Men nu ska jag nog .. få in glosorna i skallen, sen är jag även sugen på att gå till willys! (Säg när jag inte är det?)

Men ska faktiskt börja gymma snart med Sham! Så detså!!!!

Nu är det över 5 månader sen du gick bort, vila i frid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0