suuuuuk chey

Hejhopp gott folk!

Idag är jag hemma och är sjuk, inget vidare.. nee. Var det även igår, det suger! Jävla förkylning..

Igår var jag till boländerna med Nadia för att kolla skor och jackor. Men hittade ingen jävla vinterjacka, för alla var jävligt fula. Aa lagom bitter.. aa livet är lagom surt ibland.. Man ska gå med sin höstjacka och bli förkyld känns det som. Aa jättekul.. Jaja nu ska vi inte vara bittra kanske får byta till min gamla praoplats ju!!! Så det är nice, om jag inte får det ÅHHHH. Fast då blir det bara en vecka på den praoplatsen. Tänker inte gå dit ett minsta sjuk till min gamla praoplats. Är nog hemma 2 dagar till då. Är ju trots allt jättehes!

Fan vad jag är sugen på sallad, MUMS! Pallrade mig till willys igår och köpte sallad och glass med Nadia igår!

Nää nu vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på massa godsaker men det finns ju inte hemma. *SUCK*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0