Praoa med barn är underbart!

Tja!

Imorgon är min sista praodag, så jävla synd. Min prao har vart underbar. Personalen, barnen. HJÄRTA. Känns dötrist att börja skolan igen. Känner mig seg as hell också.
Praoar bara 09.00-13.00 imorgon. Det kommer nog gå jävligt fort, eftersom jag tycker 09.00-15.00 går fort haha.

Idag är jag inne på min 6:e dag av Ruaccutan, och jag mår bra. Och det går bra! Inga biverkningar hitills. Dä är näjs. Så det är vi glada för. Tack och bock eller något!

Jag är urkass på lägga upp bilder, men det är nog inte min grej. Jag tycker skrivagrejen är roligare med att blogga. Så detså! Och det är ju det som räknas, eller?


Kent är bara för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0