Nämen tjaaa

Idag är en sån dag jag är trött som fan och ont i halsen har jag också. Blir väl förkyld snart! Riktigt tråkigt, eftersom jag ska praoa på dagis imorgon. Och det är första dagen. Och när jag är sjuk, håller jag mig verkligen hemma. Vill inte göra ett skit då!

Idag var jag på den marknaden som jag babblade om hittade en snygg pälsmössa. Men kände mig tveksam så det blev inget!!

Köpte faktiskt en prydnadskudde, som jag kan fota senare och visa. Men inte nu! För nu är jag slö! Iallafall gissa vad det är på den?! TOMTAR OFC!!! Men får inte använda den nu (såklart) Eftersom min mamma är stenhård på sånt. Och det är höst nu och inte vinter/jul. Jag skulle kunna ha tomtar året runt tror jag. Under julen så är det i stort sett tomtar i hela mitt rum, och rummet är rött som .. fan! Det är fett nice! Med en massa ljus! På sommaren är mitt rum skitljust pga dom ljusgröna tapeterna och ljusa gardiner. Sen är allt i stort sätt vitt i mitt rum. Så det blir väldigt ljust!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog se film snart, MYSIGT! Kidulthood blire! På senaste har jag sett en massa filmer!!! I stort sett MASSOR! Jag är typ besatt.. Aa. Sett the football factory, som var riktigt kass. Den var inte alls lik green street hooligans som dom sa, riktigt skitsnack! Shutter Island finns också bland mina filmer. Men neee, inte orkat sett den. Tror nästan att jag ska radera den!

Var till gränby centrum med mamma idag och köpte den gröna sjalen jag sett på stan så det gillas. Och imorgon ska hon försöka leta efter den tröjan jag sett och köpa den åt mig, så det gillas! Men om hon inte hittar den får jag väl pallra mig ner på stan och köpa den själv då!

Neee nu ska jag inte skriva något mer, för har inte så mycket mer att skriva!

Och fyfan vad äckligt översminkad man var en gång i tiden.. riktigt illa!





Kommentarer
Postat av: kev

SV: Jo det gör jag :)

2010-09-05 @ 23:27:59
URL: http://bigboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0