Tvätta fan inte håret med bobby-shampoo!

Trött och sliten och sne känner jag mig just nu. Trött och sliten är jag väl för att jag gått i skolan och aa.. Så är'e!

Bara en skolvecka kvar, sen är det lov. FAN VAD SKÖNT?! Jag är skoltrött som fan, men det är jag ju jämt.
Högstadiet suger! Inget snack om saken liksom.

Jag tror jag börjar bli förkyld, känns det som. Hoppas inte på det eftersom jag tänkt att shoppa den här helgen. Då jag inte har speciellt mycket i skolan.
När jag är förkyld, blir jag hemma. Då går jag verkligen INGENSTANS.

Ville bara säga att jag avgudar Idol-Jay. Han är bäst! Det måste vara rösten, för utseendet tycker jag inte är speciellt märkvärdigt. Eller?

Sen vill jag säga att jag köpte hem ett sånt här bobby-shampoo för jättelängesen. Som finns att köpa i alla livsmedelsbutiker typ. IALLAFALL, det suger! Så jävla kasst, värdelöst, dåligt och aa. Bara för att man är en "kändisfrisör" ska man fan inte tro att man kan göra shampoo, ne fy vad kasst! Känns som man duschar håret i tvål!!!


Kommentarer
Postat av: Räven

Svar: Ah ja, tetralysal hade jag, rövdåligt ju, haha! Eller ja, det fungerade inte alls för mig i alla fall, som jag skrev om. Hudläkare = awesome.



Jag har inga före-bilder tyvärr, de få bilder som finns på mitt ansikte från den tiden är oftast kraftigt överexponerade eller så har jag något för ansiktet (har ganska många där man bara ser ögon och lugg, typ). När det någon gång tagits bilder av oförsiktiga släktingar, typ mamma, blev jag bara arg och raderade dem eller gömde dem långt bak i mapparna i datorn, haha. Så tyvärr. Men det gjorde enorm skillnad i alla fall, förut hade jag jättebråkig och känslig hy, nu är den mycket lugnare och naturligtvis torrare :) Får fortfarande enstaka finnar såklart och i perioder blir hyn knäpp och jättefet men det brukar gå över på några dagar.



Hoppas det fungerar bra för dig! :)

2010-10-22 @ 23:04:26
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas att du har haft en bra helg!

Kika gärna in på min blogg och skriv i senaste inlägget vilken parfym du använder och vilken du gillar mest.



Big hugs!

2010-10-25 @ 15:19:52
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0