Hej jag är bäst

Pluggandet går bra, tror jag Vet jag!
Eller det är väl olika från person till person vad man anser som mycket. Men eftersom jag har så jävla svårt att både sitta still och koncentrera mig och även för att lära mig saker ibland. Har iallafall lyckats traggla mig igenom alla glosor, utan 3. Och några mattetal, ja jag känner mig nöjd. Och allt känns mycket lättare.

Nu ska jag bara.. Plugga so, och det supertråkiga ämnet no... Och göra mer mattetal, och kanske läsa den supertråkiga boken tjänstekvinnans son. Om jag orkar, även fast det nog är ett måste. Har ingen aning om hur långt jag måste läsa i den. Blir väl några sidor? HAHA illa men sant. Jag vill läsa min bok "Insidan" Som jag håller på med nu. Den är hur bra som helst och jävligt intressant!

Äh, nu ska jag inte sitta här och skriva massa skit, ska ta tag i sista mattetalen likaså matten snart NU.

HAHAHAHAHA någon gång förra vintern, ja.

Kommentarer
Postat av: aaayah

Tack älskling vad glad jag blir, hihi!:DD<3

2010-10-14 @ 19:01:31
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0