Mysigt med första snön!

Hej gott folk!

Tänkte bara säga att första snön har anlänt i Uppsala idag! :D
Så det är nice, inte för att den kommer stanna. Det tror jag inte iallafall Det vet jag! Men mys med första snön, det är det alltid!
Det är skitmysigt att vara i stallet under vintern. Så det kan jag sakna! Hade tänkt att slänga upp någon bild på hur det såg ut nu men första snön och så. Men hej min usb-sladd har bestämt sig för att inte funka. Aa fett sned man blir.

Senare ska jag iväg på gymnasiemässa, det ska väl bli nice eller något. Även fast det är lite läskigt att åka buss nu när det är så mycket snö. Men alltid ett + att bo vid endhållplatsen. Alltid en sittplats. Aldrig behöva stå. Så det är nice! Som fan!

Slänger upp en vinterbild från stallet som är tagen förra vintern sålänge!


Kommentarer
Postat av: Thidan

Haha, älskar den busschauffören! Min favvo.

2010-11-09 @ 15:16:27
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0