För jag blir så dum av dig

Eftersom min blogg går i stort sett ut på att dela med mig av mina åsikter så..

Igår var jag och såg Paranormal activity 2 med Karin och den var riktigt kass. Den första Paranormal activity var bättre, haha.

Men trevligt sällskap gjorde kvällen!

Funderar på lägga upp bilder på Morris (min katt) med hans tratt på huvudet? Haha! Nää stackare. Han har blivit kastrerad idag, vaccinerad med, klorna har dom också klippt. Han blev även id-märkt. När vi kom hem lyckades han ändå tvätta sig därbak. Och då fick vi reda på att tratten var för liten så vi fick åka tillbaks till Ultuna och få en större tratt.

Jag tycker nästan "Dum av dig" är bättre än "Gubben i lådan"




Kommentarer
Postat av: Mathea

sv: Oh, men tack du ! Kul att du klickade in! :> ♥



Älskar låten!

2010-11-12 @ 19:48:21
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0