Mycket i skolan?! JA!

Nu ska ni få veta att jag har en jävla massa inom skolan, nu när det är bara två skolveckor kvar. Alltså 5 + 5 dagar. + imorgon dårå. Iallafall, jag har biologi och fysikprov på måndag. Om jag inte klarar det så får jag inget betyg i det. Även fast jag haft godkänt i det förut, det sänker han minsann! Så måste klara den skiten, som jag inte fattar något utav. Jättekul. Notera att jag försökte sitta med biologin men somnade ifrån, och sov i ca en och en halvtimme på köksbordet, IRRITERANDE!!! Sen har jag engelskaprov på tisdag, om jag fixar vg så får jag vg i engelskan. SKÖNT. Har även en bok som ska vara utläst tills på tisdag. Fast den är bra och har inte så mycket kvar. Ska även skriva en recension om den tills på tisdag, stressigt. Sen ska jag hinna räkna massa matteuppgifter och göra en massa i engelskan, jättekul. Sen skulle soläraren kunna slänga in ett soprov sista veckan om hon är riktigt fräck. Men det hoppas jag INTE! Så då vet ni, skolan går före!!!
Slänger in en bild på vårat körsbärsträd, haha. Som det växer otroligt goda körsbär på.

Kommentarer
Postat av: Nadia

sv: tack!

aa, jag vet :(

2010-05-27 @ 19:26:57
URL: http://nadiaparker.devote.se
Postat av: KATTIS ♥

sv: ja, bra idé. fler har frågat om jag kan göra en avslutnings outfit. kanske hinner fixa upp det idag i bloggen :)



kram!

2010-05-28 @ 14:33:19
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0