Ta och gör som jag, älska Promoe!

HEJ! Idag bloggar jag, tänkte skriva om min skoldag. Fan vad jag är avundsjuk på stockholm som har lov den här veckan vill fan också!
Dagen började med mentorstid, som är ca en och en halvtimme lång, medans alla andra har 20 minuter. Hahaha, stört! Iallafall vi gjorde ingenting där, vi fick veta att vi ska och simma på fredag. HELL NO att jag ska med! Dom får ju förfan, fixa något annat. Tänk på alla överviktiga, som om dom vill gå och bada? Vet jättemånga som inte går pga såna anledningar. Och jag ska inte gå, inte för att jag är överviktig, men trivs bara inte med min kropp sometimes. Så hej jag stannar hemma. Iallafall sen var det språk, det sög som vanligt. Lunch, ÅT EN HEL JÄVLA TALLRIK MED MAT, UNDER?! Sen vare no med peder, okej hatar peder. Inget snack om saken. Matte, frida var ledig. Vi skulle ha vikarie sen kom hon inte heller, blev glas as hell. Eftersom jag trodde att jag skulle få dra hem. Sen kom peder och va vikarie och förstörde det. HAN ÄR SÄMST OKEJ? Står inte ut med han!
Ta och njut av Promoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0