Spinning är nice!!

Shenare!
Jag sov skitdåligt, fett stört. Mardrömmar hade jag också, inte okej. Vaknade någon gång vid halv tre, av att min sänglampa var tänd, släckte den. Såg att jag var inne på msn via mobilen, jätteintressant. Sen vaknade jag på morgonsidan, typ halv 6, halv 7, halv 8 och åter igen strax innan halv nio. Då orkade jag inte försöka somna om, så gick upp.
Kollade om någon hade avbokat på spinngen. Och det vare. Så strax efter tio pallrade jag och morsan oss iväg till Friskis & Svettis. Men fick ont av mina nya hippieskor. Så det var pain. Kunde inte köra lika hårt som alla andra, men andra skor nästa gång!!!
Och nu sitter jag här och segar mig och kom på att jag måste plugga engelska, ÅÅÅÅÅÅH. Har alla glosor i hela kapitlet till provet, döda mig.


Kommentarer
Postat av: bella

Mardrömmar suger :( får oxå det ibland nu på senaste tiden, känns så konstigt sen när man vaknar.

2010-03-07 @ 15:20:36
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0