Inga nobetyg i år? Fyyyy!

Vad hände med ''pluggandet'' det undrar förfan jag med, tänkte plugga för ca en timme sen, men sen tappa jag genast lusten och det blev så jävla tråkigt och ointressant. Ovanligt? Nej inte alls!
Engelskan kan jag ta tag i och plugga det vet jag, men no:n är så jävla hemskt, fattar inte ens hur man kan gilla det. Man måste vara helt pantad då, jag tycker faktiskt det. För no är intressant på något sätt och vis, så detså!
Nej nu ska jag försöka plugga engelska glosor iallafall.

Jag använder mig utav http://glosboken.se, när jag ska plugga glosor. Fast nu ska jag faktiskt sätta mig ner och skriva på papper, sen förhör jag mig själv där!
Och non får jag väl ta tag i senare, ingen jävla lust, *suck*

Kände bara för att lägga upp den hära bilden när jag frös som bara den om fötterna!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej komentera min och min kompis mryaamz.blogg.se blogg okej coh skriv en jätte gjärna en komentar till inlägget så är du gullig okej men puss på kyss på dig gullis hej då!!!

2010-03-18 @ 15:23:00
URL: http://mandaklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0