Hyra sommarkanin ska bli kul!

Tjenare!

Bloggar inte så mycket, bloggar helt enkelt när jag känner för det!

Kom att tänka på att det inte alls är mycket kvar i skolan, skönt?! JA! Redan fått reda på enheldel betyg, kan väl ta och skriva dom ämnen jag vet hitills. Och jag är jävligt nöjd med mina betyg, sen vad ni tycker. Bryr mig väl inte jag om, det är bra för att vara jag känner jag.
Än sålänge vet jag att jag har VG i samhäll, religion, geografi, svenska och engelska. Godkänt i historia, matte, kemi antar jag att jag har godkänt i, inte hört nå om de, samma sak med tekniken, biologin är jag också godkänd i. Gympan kan jag säga redan nu att jag inte har godkänt i, för det är jag typ 100 på. Sen ligger jag och väger mellan ig och g i fysiken. Får väl bara ta och hoppas på ett godkänt, mer kan jag inte göra nu! Hemkunskap har jag ingen aning om vad jag har i. Förra året hade jag iallfall godkänt, vi har knappt haft några HKlektioner eftersom våran HKlärare är sjuk/borta jämt. Så det är tråkigt.

Iallafall jag ska hyra en kanin under sommaren, KUL! Onödigt att köpa en kanin sen sköts den inte om, för man ångrat sig eller något liknande. En sommarkanin kan man lämna tillbaks när som helst, det är ett bevis på att jag klarar av att ha ett husdjur!

Juste, hittat ett par shorts från junkyard, sen ska jag gå på stan typ imorgon och hitta nå att ha till!
Mer om det nästa gång jag bloggar :D

Går inte att beskriva hur stor saknaden är, världens bästa mormor vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Nadia

<3

2010-06-06 @ 12:05:31
URL: http://nadiaparker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0