7 dagar kvar imorgon!

Imorgon är det bara 7 skoldagar kvar, fan vad skönt. Men surt att ha massa prov sista veckorna, det tycker jag är dålig stil av lärarna. Har faktiskt ett matteprov jag ska göra på fredag, ett soprov på onsdag, ett biologi prov som ska vara inlämnat senast nästa vecka. Matten är nog mest pain, har skitmycket uppgifter att göra där. Så blää på det!

Idag skulle vi få reda på svenska och sobetygen, men äh skitsamma. Får ju ändå se dom vid skolavslutningen. Vet iallafall att jag får behålla mitt vg sen förra terminen, gillar det starkt. Undra vad jag har för betyg i fysiken, och hemkunskapen, engelskan och soämnena. Dom andra ämnena har jag koll på så det är nice.

Idag är jag hemma för att jag heltenkelt inte mådde nå vidare när jag vakna och bah åfan bad day, stannar hemma.

Mitt friskis och svettiskort har gått ut så det är lite surt. Tror inte jag kommer köpa något nytt nu innan sommaren. Jag kör på att ut och springa eller något när det är så fint väder.

Sen måste jag färga mitt hår och klippa mig, innan skolavslutningen helst.

Sen måste jag sola, vill inte se ut som en blekfis på skolavslutningen, hur snyggt som helst att vara brun. Förstår mig inte på dom som säger att det är fult, det lär ju vara svartsjuka.

Bara för att jag gillar bilden, sen spelar det ingen roll vad ni tycker! :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

OJojoj mkt att göra, men du hart ju 7 dgr ;) haha själv har man ju somsagt typ slutat idag ;)



sv.. haha fail. nej men gamla satn var det ;)



PUSS

2010-06-02 @ 18:34:32
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0