Mardrömmar blir aldrig till verklighet som tur är!

Alltså bläääääää, igår vann Holland mot älskade Uruguay med 3-2 fan vad kasst, ÅH! SUR?! JA! Ut med dom nu!!!!

Vill ni veta vad jag drömde igår eller vadå igår aaa inatt, jag vet att ni vill veta. Så aa..
Kolla på den här bilden och föreställ er det hela

där köpte min pappa hunden, på en mataffär..

Och det här är PÄRLAN ..

Min pappa kommer hem med en ful liten chihuahua, fattar ni hur deprimerad jag blir?! Vi har just pratat om att skaffa katt sen kommer han där med sin fula chihuahua, han som inte ens gillar hundar. HALLÅ?! Han kom hem med hunden, han visste inte vad den hette ens. Jag bah abo, hunden ville inte lyssna när man ropade på den för min smarta pappa inte kom ihåg namnet på den. Sen jag bah alltså.. jag vill byta den här hunden (pratar som om det är något jävla klädesplagg) Han bah aaa alltså det går jag köpte den från coop. VA?! SKOJAR DU?! Sen tar jag med mig den lilla fula hunden till coop dom bah neee ni får tyvär inte lämna tillbaks den men ni kan byta den emot en annan chihuahua. Jag bah abo.. Mamma är också med mig hon bah men det kan vi väl dilan?! *glad* Och jag bah abooo igen.. och suckar högt. Den här då han heter päääärlan säger hon som jobbar där jag bah NEJ NEJ NEJ, mamma bah jättesöt hund!!! Den tar vi! Sen tar vi den och aa, jag får panik hemma jag bah måste .. byta .. namn. Innan den får reda på att den heter .. PÄRLAN. Min brorsa får syn på hunden jag bah RÖR DEN INTE!!! Han klappar den ändå, hunden blir sne. Alltså krokig, sne, aaa som om någon har böjt den. Jag blir ännu mer deprimerad och undrar vad fan det här är.

Riktig jävla skitdröm, jävligt hemsk också. Ska man ha hund ska det va en H U N D. Absolut inte mindre än knäna, då är det ingen hund, det är min åsikt.

Bara för att eminem är så jävla bra och för att låten är ny


Kommentarer
Postat av: Nadia

HAHAHAHAHAAHHAAHHAAHHA blattefamilj



fett taskig!! små hundar är också hundar!! :(

2010-07-09 @ 09:46:00
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0