Armband som är köpta utomlands är kärlek!

TJA!
elle nå
Jag bloggar fett ofta, tycker jag. Ja det gör jag, bloggade för någon dag sen. Jag har hållt på och packat. Hatar det okej? Man måste ändå packa ner tandborste, smink, deo, hudkräm, handkräm. Å ja allt såntdär ni vet samma dag man drar! Kläder är ju inhet problem att lägga ner! Äh hade inte så mycket att skriva var väl mest för att jag tänkte lägga upp en bild på mig med jävla orange utan sol. Så ni får se hur det ser ut och aldrig vill använda det!!!!

Näääe inte okej


Här har ni en bild på Nadia, eftersom hon fotat den med min kamera och inte raderat den, så.. lägger jag upp den här i min blogg!!! :D


Och en bild på mina favoritarmband för tillfället, älskar såna armband speciellt som brungrönagula. Det är köpt utomlands, där det finns gott om såna, gilla!!!

Kent är underbara, så är det bara. Och bara för att Nadia ogillar dom! :d


och imorgon .. ÅKER JAG TILL GÖTEBORG!!!!! :DDDD
gilla en massa, nadia ska också med. Underbart, ni kanske får något/några blogginlägg om jag har lust och är på bra humör. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Nadia

dräggig tjej, vem är det?

2010-07-17 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0