Skolan börjar snart!

Tjenis penis, en trött Dilan här. Inte vet jag varför, fyfan vad det kommer vara jobbigt att gå upp till skolan, paaaaain. Hej ge mig sommarlov! Längtar som faaaaan. Mamma smsade mig och skrev att hon plocka bort alla julsaker, hon tyckte det var tråkgit och undrade om inte jag också tyckte det, fan heller. Om jag inte kan fira jul med mormor så kan det va. Jaja man får väl ta vara på dom dagarna som är kvar! Just nu sitter jag och lyssnar på Niklas Hockert - Black hole sun, han har fett bra röst ju.

JUSTE, såg på let's dance igår, hahahaha, dendär willy eller va han hette. Jävla ölmage han hade. fett skön, HAHA.

Niklas Hockert med Black hole sun!

Bilden är tagen av min kusin, SNÄLLASTE hunden fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0