Skin skin som den sol du e

Okej för det första jag är inte på så bra humör. Fast var faktiskt det i början på dagen. Eller aa, av och till. Kände att jag klarade so provet iallafall, hey i made it, i'm the worlds greatest. Okej nu ska man inte förvänta sig för mycket, men ändå! Jävlar, tror jag börjar bli förkyld sitter här och nyser. Jaja, till saken. Brorsan har vart hemma för att dom hade friluftsdag vennevad. Iallafall och suttit asmycket vid datan fastän han inte får. Sen sitter jag vid datan fastän jag inte får. Sen säger han ''ofta Dilan får sitta vid datan'' Sen får pappa damp. Eller ja, typ. Sen går jag in på mitt rum och surar som en vet inte vad. Senare när han ska dra någonstans säger han att du kan sitta vid datan. Jag skiner upp som en sol, utan att visa det för han. Ligger kvar och låtsas va sur, medans han säger att jag kan gå och äta också. Fast jag låg kvar och väntade tills han och mamma dragit. Så nu sitter jag här, BTW världens jävla snöoväder. Juuuuste, brorsan gjorde illa sig riktigt rejält tror jag. Han som redan har problem med knäet, han satt där och svor och massa annat. Jag sken upp som en sol åter igen och bah vem pratar du med? talk to the hand!
jag <3 JEANS och inte jävla jeansleggings!

kärlek förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0