Lantisbussar är långtråkiga!

Nämen här sitter jag och skolkar! Haha eller inte. Dagen började med språk, trååååååååkigt! Fast jag och alva satt och prata bort hela lektionen, så tiden gick ändå! Sen vare svenska, funkar. Matte, var typ hundra på att min mattebok var i skolan, men det var den inte. Inte okej, så den får jag ta och leta på! Iallafall, Elin var sjuk. Så blev ingen hk. Visst gillar jag hk, men skönt med håltimme också! Så slutade halv tolv istället för halv tre. (Lunchen var efter matten sen hk, därför vi fick sluta så tidigt.) Pappa kom och hämtade mig sen käkade vi tillsammans på max, sen skjutsa han hem mig, kom kanske hem för lite mer än en halvtimme sen.

Just nu; Snöar det ute, och sen tänker jag sitta kvar vid datan ett bra tag, INGA LÄXOR ELLER PROV! :DDD
Eller jo.. Måste räkna typ tio tal i matten senare, annars måste jag göra det under helgen och det vill jag inte.
Jag ska till mormor i helgen btw, LANTISBUSSAR SUGER, I HATE IT!

Skönhet kommer inifrån vare inte så det va? ;)

Kommentarer
Postat av: Nadia

HAHAH XD

2010-01-29 @ 18:14:31
URL: http://nadiaparker.blogg.se/
Postat av: J O D I E

tuff blogg du har :))

2010-01-30 @ 20:58:39
URL: http://dujagochbubblorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0