Farmvillenööööörd!

sheeeeenare klockan är ca 11.10, jag kom hem typ 24.00 igår. Pappa kom och hämtade mig i stockholm sen käkade vi där, sen drog vi hem. Btw, jag ska aldrig mer sitta på tyst avdelning, jävla tjurskalliga gubbar. Jag va tvungen att prata i telle, sen skällde någon gubbe ut mig. Bara han som klaga, och hans data lät mer än mig fan. Jag var såhär nära på öppna min käft. Jaja dålig start på morgonen? Datan i köket funkar inte som är min älsklingsdata. För den är så snabb och har en stor skärm, pass på den. Internet går inte att ansluta vennevad, är helt okunnig. Så fick bli pappas bärbara. Nejmen nu ska jag försöka ta mig in på farmville om det inte är alltför segt!
Ciaaaao
Inte min farm, jag är mycket bättre! :D

Kommentarer
Postat av: natalie

svar HAHAH tack

2010-01-11 @ 12:56:02
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0