Diss till tv4.se!!!

Ni fattar inte hur sur jag är, det går inte att se familjen annorlunda på tv4.se, skirirriterande!!! Eftersom jag hoppade över det förra gången för jag var tvungen att plugga. Nu är jag jävligt sur, inte okej! På onsdag ska jag och sham kaaaaanske ner på stan för att köpa friskis och svettiskort, om hon inte ska till stockholm. Vill komma igång och träna nu vadfan, sommar snart. Orka va flodhäst när man går kring i badkläder, dallerdaller, fett. HAHA! Snäll jag är, Juste, köpte ett par jeansleggings från gina, ansiktsmasker & täckstift från kicks. Sånt som skyddar håret när man plattar de, en blus från gina. Och sen så köpte jag en **** åt nadia. Haha, skoja. Tror ni att ni ska få veta vad jag köpt, nooooway! För hon läser min blogg, hoppas hon blir nöjd iallafall! Nä, nu ska jag inte skriva så mycket mer. Ciao!
Jag är gud, asgammal bild btw.

Nämen bra låt

Kommentarer
Postat av: Nadia

faaaaan haha :D

2010-02-01 @ 07:47:14
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0