Carina och Nadia är sjuka!

För det första, så saknar jag min kusin från skåne, hon är bäst! För det andra så kommer sommaren 2010 bli bäst så det så! För det tredje så saknar jag min mormor hon är också sjukt bäst, love her! Ska ta bussen nästnästa helg typ, för då har jag inget plugg tror jag. Så det blir skönt som faaaan. Skolan var också skön as hell! Hallå carina har vart sjuk i 3 dagar, SHIT! :o, Slutade 14.10 istället för 15.25, för att hon va sjuk. Och för att svenska va min sista lektion, SKÖNT SOM FAN!
Har inte så mycket mer att skriva nu, så ciaaaaaao!
Sen så saknar jag Nadia som är sjuk, hoppas hon blir frisk snart. :D
 


Kommentarer
Postat av: Nadia

Sv: Taack :)

2010-01-20 @ 20:41:43
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0