Tack för allt

Bröstcancer, caner i magen, skelettcancer, något i tarmarna och något som sitter i skallen, och jävla diabetes. Fuck att du ska vara sjuk, fuck att det är just dig, så jävla hemskt. Du betyder mer ån någon annan gör för mig, har så mycket tillsammans med dig. Jag vill att du ska leva i 9464789484år till, jag vill att du ska leva föralltid, fattar du? Jag älskar dig så jävla mycket, du betyder mer än någon gör för mig. Mer än alla kompisar och allting, du är allt. Pallar inte utan dig seriöst, funkar inte. Jag har gjort så jävla mycket med dig, jag har aldrig tänkt på att morfar vart äldre än dig, typ över 5 år. Känns inte som det, bara för att du vart så jävla dålig & sjuk. Minns när vi var iväg till furuvik du fick sätta dig och vila hela jävla tiden. Du åkte dit för min skull, för att du aldrig tyckte du kunde göra något med mig för du är så jävla sjuk helatiden. Och att jag bara kommer hem till er och bara sitter där, jag älskar att bara få vara med dig, se dig. Dina behandlingar hjälper inte ens längre, känns så jävla hemskt. Att det inte finns någon utväg. Att det inte finns något att göra ''Du kommer kanske inte leva så länge till''. Fan vad hemskt det måste vara att ens få höra det.
Jag älskar dig Majbritt Fagerberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0