Raderat MASSA onödiga bilder!!

Nu har jag rensat bort ca 2000 bilder, och nu finns det bara typ semesterbilder, bilder på mig, bilder på utsikt, bilder på djur, bilder från skåne, från öregrund, på mig och annat folk. Sen tror jag inte det finns så mycket mer, en del bilder var ganska jobbiga och radera, men det mesta var bara såhär. Ofta jag har såna här onödiga bilder!! Muisken ska jag ta och radera en annan dag tror jag, för det är verkligen JÄTTEMYCKET musik. Så mycket mer än alla bilder. Sen ska jag radera mina program också som jag inte använder. Det är typ bara några sunespel!

Just nu; Är jag skithungrig! Ville inte avbryta det jag höll på med. Men nu håller jag på och gör spagetti med ostsås, mmmmmm.
Den här bilder gillar jag faktiskt stark på mig, utan att mina ögonbryn är lite mycket smink på!
Men annars gillar jag den!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Sv: aw, tack :) haha

2010-02-26 @ 17:58:32
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0