NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!

Shabbaaaa! Elle go'morgon elle nå.
Jag vaknade halv tio första gången och var astrött, sjukt. Jag som alltid brukar vakna vid nio annars .. SEN somna om till typ elva. Iallafall då pallrade jag mig upp vid klockan 10 såklart.

Dagens planer ; Träffa Helena strax innan halv fyra utanför filmstaden och gå på bion ''Farsan'' med henne. Blir säkert kul, med våran humor!
Egentligen .. Tror jag att jag måste plugga, som i biologin där ligger jag efter asmycket, i think. Men hatar Peder, jag vill ha tillbaks MÁRIE & KARIN dom är bäst fan! Hur länge är man mammaledig egentligen fan?
Bara så ni vet, NI ÄR ASDÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA!!!!

Nämen en snygg Johan Palm

Kommentarer
Postat av: helena

johan palm e inte snygg ;o :D haha

2010-02-13 @ 11:07:19
URL: http://helenamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0