Måndagar är jävligt stressiga!

Shabba! Får bli ett kort inlägg eftersom jag måste plugga, biologin ska jag försöka ta under vekan eller under lovet någon gång. Har typ två veckor att ta igen det, så det är lugnt. Men har matteprov på fredag och innan dess måste jag bli klar med hela röd körs spåret. SEN kan jag sätta igång med att plugga och köra mina repetitionsuppgifter. Nu ska jag skynda mig att käka sen in och duscha direkt, sen plugga. Sen ska jag se på familjen annorlunda & spårlöst som jag alltid gör. Nu känner jag mig jävligt stressad eftersom har mindre än en och en halvtimme att göra allt på. Så vi hörs imor'n, då slutar jag tidigt och hinner med fler inlägg, det gillar väl eller hur? ;)
Här har ni en bild på Chili som jag red idag, bilden är tagen av Ulrika Pernler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0