IRRITERAD PÅ HÖG NIVÅ!

Okej såhär såg min förjävliga skoldag ut, engelskan funkade bra, sen skulle jag till gympan. Och gissa vem som råkade låsa in sina nycklar, mycket riktigt den klantiga Dilan. Äh, det är inga problem Carina (min mentor), har ju ändå en reservnyckel som jag lämnat in. Så jag drar runt överallt och letar efter henne, hittar inte henne. Sen bah aaa jag hittar inte din nyckel och försök bah ''Men du har väl hämtat den tidigare och inte lämnat tillbaks den''. Jag blev fett suuuuuuur. Hon kan ju fan inte slarva bort min nyckel, kärringjävel. Sen såg jag den, jag bah det är min det är min!!! Sen fick jag den, tog min mössa och drog till gympan. (Jacka hade jag redan) Sen drog jag vidare till gympan var inte med, fastän jag tänkt va med. Eftersom det blev krångel med skåpet. Iallafall sen sitter gympalärarna och klagar på att 8G är en så jävla dålig klass osv. Hatar vissa lärare som ger hela klassen när EN gjort något. Dom lärararna kan gå och dränka sig, inte nog med det. Jag skulle ''glida'' till Riwaa på bänken elle nå. Sen fick jag stickor i hela jävla röven. AAAAAAAAAAAAAAJ?! Gjorde asont, riwaa fick hjälpa mig med att ta ut dom, HAHAHA. Iallafall, non va fucked up. Hatar fan peder, så jävla dryg. Han försöker alltid prata lugnt med mig, blir bara aggresiv. Nä nu ska inte jag skriva något mer, SKRIVER SENARE.
I promise.
Bara för jag är så irriterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0