Bara ett inlägg!

Dagen började med so/notema det suger! Hatar att vara stor klass. Ett stort jävla minus. Gympa - alla som var där var med och deltog, under fan! Lunch - jan banans mat va lika äcklig som vanligt! Kemi - helt okej! So - det sög, tillbaks med kruse tack. Lärarstudenten va inge vidare. Svenska - Satt jag av lektionen. Eftersom man ska vara på s 166 efter lovet och är på s 184 typ, haha! Sen har jag vart iväg till Stenhagen och nu sitter jag här. Alltså åh, fortfarande massa jag inte fattar i matten känns det som. Hejsan ig? Nej inte ig, det händer inte, inte i dilans värld. Men g kan va möjligt att jag får, men hoppas på ett vg! Bara för jag skrev så sent och för att det bara blir ett inlägg idag slänger jag både en bild & en låt :d
Tänk att man har sett ut såhär en gång i tiden, blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0