''Amen sånadär dampbarn''

Kom hem från nadia för ett tag sen, det var väl trevligt. En sak jag tänkte på när man sitter och snackar man säger ''särklass'' åt mindre klasser. Man behandlar dom med adhd och damp som skit. Aaaa jävla dampbarn, sånt tycker jag man ska tänka på. Man sitter och snackar med typ 10 andra pers och känner kanske inte alla asbra bah amen aa sånahär adhd och dampbarn. Hallå tänk om någon har adhd eller damp?! Stör mig så jävla mycket på de. Till andra saken jag ville säga. Älskar att gå i mjukis & tjocktröja, finns fan inget bättre. Utseendefixerad in my ass, okej? Hatar det, har bara på mig det när man känner sig tvungen. Hatar att ha på mig de, känner mig så jävla oskön i de, och inte ''jag''. Iallalfall ibland.
Jaja peace elle nå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0