Besök i Alunda hos morfar!

Min morgon började med att jag läste min bok "Mamma, pappa, barn" Den är faktiskt helt okej! Så det är nice, sen åt jag julbröd med julost till frukost. Duschade sedan för att åka ner till stan och hämta blommor som någon hade skickat. Hade ingen aning vem det var!!! Undrat sen igår sen dom ringde och sa att jag hade blommor och hämta ju.. Det var från gymmet där jag tränade, inte lite gulligt! Så tack och bock för den fina buketten. Sen kom jag och mamma hem och vi åkte vidare till Alunda med resten av familjen för att träffa morfar. Första gången vi åker dit på hans födelsedag faktiskt. Vi åker alltid dit på julafton, stannar där och fikar och sedan åker man vidare till Öregrund för att träffa mormor. Men aa nu är det ju som det är. Då min mormor gick bort i cancer. Den 26:e Mars 2010. Jag minns att det var en fredag. Jag var såklart hemma från skolan. Det var självklart att jag skulle åka och kolla på henne och ta ett sista farväl. Nog om det, nu sitter jag här och gör ingenting. Ska sega mig lite med msn och lite andra hemsidor nu, sen blir det väl någon film!

Och fan vad jag undrar vad jag fått av morfar, fått både födelsedagspresent och julklapp av han. Inga pengar det här året! ;O Vi får se, är fett nyfiken på vad jag fått iallafall!!


Jag har insett att
det gått riktigt jävla bra för mig i skolan.
Jag lyssnar på Väldigt mycket, men dom jag lyssnar på väldigt mycket är väl Peter Doherty, Bob Marley, Matisyahu, Eminem, Promoe, äh skulle kunna fortsätta skriva på den här listan ett bra tag till.
Jag pratar väldigt mycket ibland haha.
Jag tycker om att sticka ut och våga vara annorlunda.
Jag avskyr när folk gör något för att alla andra gör det.
Min ex bästa vän heter Nadia Parker
Kärlek är både upp och ner
När jag borstar tänderna Gör jag antingen jättelänge eller fort som fan.
När jag lagar mat så smakar det bra!
Jag är rädd för mörker och kryp!
Den värsta känslan är att se någon man älskar lida.
Den bästa känslan är då man får gå på sommarlov och känna sig så jävla glad och fri.

Jag är bäst på att vara tålmodig när det gäller skolan!
Jag är sämst på Rita!!
Om jag va ett djur skulle jag vara Eeeeh.. En katt vore väl nice, äta, sova, äta, sova.

Om jag va en insekt skulle jag vara äcklig

Om jag vore ett redskap skulle jag
vara.. det vet jag inte själv ens
Jag kommer alltid att vara en riktig djurälskare!
Det finaste som finns är känna riktig vänskap
I sommar ska jag ha det jävligt nice och njuta som fan!
Sist jag grät var öhm.. var ett tag sen nu.
Jag kan öhm, väldigt mycket inser jag faktiskt!
Jag kan inte rita något vidare och tycker bild är det tråkigaste ämnet, h3h3.
När jag vill tänka så är det bästa stället mitt rum.
När jag bakar så bakar jag oftast kladdkaka eller kokosrutor!
Min mobiltelefon är på lagning..
När jag vaknar på morgonen är det jävligt segt att gå upp, speciellt till skolan. Då är alltid benen fastlimmade i sängen känns det som..
Innan jag går och lägger mig läser jag eller smsar jag!
Just nu tänker jag på vad jag ska göra efter jag gjort klart det här.
Bebisar är
griniga och helt okej, haha.
Idag har jag
sett mycket bilar, haha.
Ikväll ska jag kolla på film resten av kvällen och läsa tror jag faktiskt!

Jag vill verkligen åka till skåne.

Och ja texten ville det inte bli någon ordning på!!



Kommentarer
Postat av: Räven

God jul! :*

2010-12-24 @ 00:25:23
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0