Jag är glad över min fina katt!

Norpade listan från min favoritbloggare Linn. Även kallad Rävgrytet/Rödräven.

Mår: Faktiskt helt okej idag!
Vill: För tillfället vill jag att mamma och pappa ska komma hem, don't ask me why. För det vet jag faktiskt inte själv!
Ska: Börja ta tag i träningen bättre efter jul och få bort magen till sommarN!
Har: En katt som är 1 kg överviktig!
Bör: Börja ta mer promenader, tycker det är fett härligt! Även om det är snö, gäller bara att klä på sig lite mer!
Är: Trött och slut denna dag trots att jag inte gjort någonting!
Drömmer om: Har mycket drömmar! Men den allra största drömmen skulle nog vara att få jobba med det jag verkligen skulle vilja jobba med och tjäna som fan på det! Att flytta utomlands och bo flott och inte behöva tänka på vad man spenderar sina pengar på och slippa jobba är också en dröm.
Längtar till: Finns ju ingen mormor att längta till för att fira julen men eh.. imorgon!! För då åker jag till morfar och firar han för att han fyller år. Och han gillar vi, en massa. <3
Fasar inför: Hmm.. Att jag inte ska nå det mål med träningen som jag vill till i sommar.


Idag:
Har vart en ganska slö dag, och den lär fortsätta vara lika slö. Film och godis känns väldigt lockande just nu, och julmust!!!!
Imorgon: Åker jag med familjen till Alunda för att träffa min fina morfar.
Igår: Var en hetsig dag!
Nu: Sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan käka!


Vill ha:
Min mobil som är på lagning, den saknas som fan. Vilket handikapp det blev att inte kunna gå in på internet och msn via mobilen.
Vill se: Kings of leon live i sommar!!!
Vill bli: Väldigt mycket, kan tänka mig att jobba som väldigt mycket. Finns så mycket jag vill prova på.

Glad över: Min fina katt!
Arg på: Hmm.. Inget just nu men lite sned är man väl alltid, haha.
Rädd för: Väldigt mycket, har fobi emot alla småkryp typ. Sen finns det ju en rädsla att gå själv i skogen i mörker. Fast det är inte typ samma typ av rädsla. Om ni förstår..
Nyfiken på: Vad jag kommer välja för gymnasium, och vad jag kommer jobba som i framtiden.
Lycka: Att känna att man är så jävla lik någon och kan dela skratt med den.
Sorgen: Sen mormor gick bort är obeskrivlig. Kan inte riktigt sätta ord på hur jag känner. Jag vet att jag känner mig så jävla tom utan henne.
Älskar: Alla mina fina vänner och min familj, även om dom får höra det väldigt sällan.
Hatar: Är något jag försöker undvika, men det förekommer ändå. Finns väldigt mycket jag hatar, skulle ta jättelång tid att skriva ner allt! Illa men sant.
Äter: Gör jag väldigt ofta, haha. Mat är kärlek som jag alltid sagt!
Sover: Väldigt mycket. Behöver verkligen min sömn annars blir jag så jävla arg och sned.
Dricker: Julmust är mängder just nu!
Röker: Inte alls, pass på den!
Dansar: till galen musik med en viss person. Annars är dansa inget jag gillar.
Lever: Gör dom som inte är döda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0