Mensvärk är inget vidare men Plura är ball!

Fan vad jag vill ha helg just nu. Inte bara för Ledighetens skull, slut på prov! Bara veckan ut sen så är'e lugnt! Och snart är det jullov fan vad AWESOME bara få vara ledig och göra ingenting och få träffa nära och kära!

Surt att jag glömde min svenska bok i skolan, JA! Jaja satsa i matten nu. För får jag VG nu sätter läraren vg i mitt betyg så det är niiiice. Sen gäller det att fixa svenskan så hon inte sänker mitt betyg! Men har glömt min svenskabok i skolan, SURT!!!! Men får plugga som en häst imorgon, det är lugnt liksom. Fixar't!

Såhär började min morgon blir väckt och har världens mensvärk och illamående men går upp iaf. Sen så kan jag iaf inte äta, lägger mig igen. Inser att jag måste gå upp och ta en ipren för att kunna somna om. Så tvingar i mig fil och försöker ta alvedon men det går inte, hostade upp bägge två! Sen så funkar det tillslut med ipren! Så det är nice. Jag lägger mig för att sova. Jag vaknar av att en kompis ringer på mobilen, vid den tiden vi brukar ta bussen. Och när jag vaknar mår jag lite bättre och bestämmer då mig för att gå till skolan. Fick skjuts så det var bekvämt!

Nu är det bara slita med matten! Bara hålla ut veckan ut, sen så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0