VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!

TJENARE GOTT FOLK!

Igår var jag på kryssning över dagen med morsan. Vikingline har världens skönaste sittplatser på deras bussar! Fast aa nästan bara gamlingar typ 90% gamlingar skulle jag tro. Så haha! Men det var nääjs, hittade en parfym och ett armband men det ville inte fastna på bild så det blev inget! Det är ett armband med bara peacesymboler, jävligt snyggt! Även fast själva armbandet inte var i min typ. Har letat efter ett peacearmband ett bra tag så nu fick det bli det här! Käkade buffé, eller aa käkade och käkade. Åt några köttbullar sen var det nog, båten gungade som fan och illamåendet tog över. Och man såg alla gamlingar sitta och proppa i sig en massa, borde dom inte tappat tänderna vid det här laget? Haha
Så inga såna här jävla kryssningar för mig inte. Inte utan såna åksjuketabletter!

Aa idag började skolan, kändes ganska overkligt och tråkigt och helt jävla FEL! Man insåg inte hur skönt sommarlovet vart förens man började skolan. Satt där i klassrummet och tänkte på hur nice det vart ändå. Och Göteborg var fett lyckat, åter igen. Även om det hade kunnat vart ännu bättre! Men nästa sommar ska vi utomlands även om vi har katt, SÅ DET SÅ! Den kan man ju lämna in på sånt kattpensionat eller vad det heter. Så det är nice! Aa iallafall lite bitter var jag ändå eftersom vi gick ca 5 timmar första dagen? Hallå liksom? Även om vi inte hade lektioner! SJUKT!
Ny mentor och så han var väl bra. Även om jag inte gillar förändringar, gamla lärare skare va.

ETT STORT JÄVLA MINUS FÖR ATT DET VART SKITVÄDER HELA DAGEN!
Jag vill cykla till skolan, jag SKA cykla till skolan. Ingen jävla skolbuss för min del, jag hatar skolbussar notera. Eftersom om man slutar tidigt får man jämt stå och vänta i 75757557 år. Så stadsbussar HJÄRTA. Fast ändå drygt i mitt lilla område. Förstår mig inte på dom som inte vill bo centralt. Okej det kanske är stökigt/mycket trafik men bra mycket närmre till allt, det är så jag vill ha det. Bekvämt skare va!

Bilden är sen förra sommaren, sminkar mig knappt nuför tiden!
Notera att det är Nadia som käkar bostongurka och inte jag!


Men igår kände jag för puder, fråga mig inte varför för det vet jag inte själv! Det kanske var ett halvår sen jag använde sånt? Ingen aning. Så ville testa och se hur det såg ut tror jag. Men nääe inget puder till vardags, vi kör på utan smink istället!

Här är mina nya jeans från jc som jag inte orkade slänga upp bild på för ett tag sen och mitt peacarmband ser man också!
Man kan inte va snygg jämt!


Och min spotify har inte fungerat på nästan en vecka nu börjar bli lite less på skiten..
Någon som har en blekaste aning om vad man kan göra?
"Your contry does not match that set in your profile. To continue use update your profile or upgrade to prenmium for unlimited travel. Please check that your use.."

Kommentarer
Postat av: Nadia

neeej din tont, jag hatar bostongurka!!

2010-08-18 @ 18:46:22
URL: http://saglosenordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0