OKEJ SPOTIFY FUNGERA NUVA!

NÄMEN TJENARE GOTT FOLK HÄR ÄR JAG, DILAN!

Aaa iallafall gissa vem som satte alarmet på halv 10 idag och gick upp utan problem typ aa, grym man e.
Mitt mål är att gå upp klockan 6 på måndag för att gå ut och gå/springa. Tror jag ska börja med det varje morgon innan skolan, man får nog en bättre start på morgonen!

Inte för att jag skriver speciellt mycket om vad jag gör på dagarna eller så men aa.. Idag ska jag vara med Helena har även smsat Nadia men hon sover ju vid den här tiden! ;) Så vi får se, det verkar ändå helt okej väder ute, får nästan säga nice väder!

Och min fittspotify funkar inte, blir fett sne på det men aa.. Ingen vidare musik på datorn heller tycker jag.

Vet inte om jag kan blogga så mycket btw, får inte sitta vid datan på en vecka.. Aa.. min farsa är ju som han är.
Men han är och jobbar nu antagligen (?) Så då passar jag på att sitta här såklart!

Mmmm köpte snyggaste stickade tröjan och jeansen på jc igår, jc är bäst!!! Deras kläder hjärtahjärta, fett less på gina!

Funderar även på beställa tshirts från tshirt store, deras tshirts det är kärlek mmm!

Favoshortsen såklart och tröja från tshirt store :d

Bara för att jag diggar löööten!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Taaaack <3

Från Cubus, det var den jag hade köpt i XL som du frågade om, haha :)

2010-08-13 @ 23:32:55
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0