Jag vill ha det bekvämt i livet

Aaa skolan var jävligt seg och aa allt detdär, är redan skoltrött. Dags att börja längta tills nästa sommarlov, HELTKLART något jag gör. Tyck det är sjukt, men aa så äre. Trött på min klass redan! FAN VAD SKÖNT DET SKA ATT BLI ATT BÖRJA I GYMNASIET (om typ ett år?) haha!

Jag vill epilata mina ben fast orkar inte, jag vill tvätta mitt hår men orkar inte eftersom det blir smutsig nästan varje dag nuför tiden. Hallå typ 2 dagar sen jag duschade det?! Aa så fett less på det. Och gillar inte att ha så långt till skolan.. ne.. fy.
BEKVÄMT SKARE VA GOTT FOLK!
Det är så jag vill ha det, allt annat går bort!
Nee.. ska nog ändå gå och duscha nu, bra mycket skönare att duscha på kvällen än att stressa med det på morgonen!

Pepparkaksbakning någon gång under jullovet,
göra om Nadia?! Haha!





Kommentarer
Postat av: Nadia

haha :)

2010-08-23 @ 17:21:50
URL: http://saglosenordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0