Folk som nyser rakt ut är äckligt!

Tjenare gott folk!

Nu vare ju ett tag sen jag bloggade känner jag. Jag borde göra något åt min header den känns verkligen sååå inaktiv. Men det känns inte som det viktigaste. Jag tycker det är skitkul att få skriva, rita och photoshopa är inte min grej!

Sen vill jag klaga på..

Att vi bara har 2 VECKOR PRAO! Så jävla lite!!! Jag vill ha typ 2 månader eller mer så kan man vara på flera ställen, fan vad awesome! :D

Sen på folk som nyser rakt ut HALLÅ LIKSOM?! VIDRIGT! Jag har nog bacillskräck njae lite. Sen är jag kräsen också, det vet jag!

Sen längtar jag tills gymnasiet, åååååh vad jag vill plugga i en annan stad!!! Blev fett avis på Hanna som går gymnasium i Kiruna! Fast det är rymdgymnasium och no är inte min grej!

HAHAHA på bilden men fan vad snygg hårfärg jag hade och fan vad snygg min turkosa jacka var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0