Tummen ner för blogg.se

Ameeeeeen shenare! Utvecklingssamtalet gick skitbra. Jag är nöjd. Jag låg och vägde emellan ig och g i biologi och träslöjd. Gympa också, eller var nästan uppe i g. Men det tänker jag faktiskt skylla på att jag inte är emd, jag kan bara jag vill där. Träslöjden kan jag också fixa ett g till. Så jag är faktiskt nöjd. Nu ska jag in en stund på facebook. Sen ska jag plugga matte ligger efter för att jag var sjuk. Men det är väl bara att jobba ikapp. Juste ska få en sånhär när pappa kommer hem, om kanske en timme. Fast kommer få ha äckliga ipodhörlurar tills jag fixat mina skullcandy rastaaaaa, MMmmmM. Det gillar vi. Nu ska jag inte skriva så mycket mer och är glad för marcus skull. Men tänker inte skriva varför än, för vet inte om jag får. Men senare ska ni få veta. Drömmen kommer bli sann. Det är segast att blogga fan, dom håller på och uppdaterar något vet inte vad?
Det går inte att ladda upp bilder, kul.. Ni får se min ipod när blogg.se blivit bättre. ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0