Skriver utan ideér!

Shenare, ska försöka komma på något att skriva, tom på ideér. Känner mig stressad.. Åh irriterande. Funderar på färga mitt hår, vill ha min riktiga hårfärg fan, som är mörkbrunt typ. Inte haft det på 2 år?! Jag kommer aldrig färga blont, noooooooooway. Skulle aldrig vilja det, Men någon brun nyans funderar jag på! Jag var iväg och plugga hos beyza, jag smsar henne och frågar ''är du säker på dethär?'' Vi två plugga tillsammans, årets skämt? Iallafall, hon är helt seriös bah ; aaa kom. Jag kommer dit vi sitter i 5 minuter, sen spårar det ut totalt. Vi sitter och babblar om blattar. Hennes faaaaari som skulle göra fruktsallad, sen hade han i, gurka, tomater, paprika. Vi garva som fan. Vad ska man göra har man en blattepappa så har man. Det är fan bäst, ibland iallafall. Åh, jag känner för att ta en paus från skolan. Åka till mormor två dagar, bah komma bort från allt. Skitskönt. Men orka lantisbuss själv, helt dött. Iförsej med ett par hörlurar och en mobil funkar det. Jag saknar att gå i fredrika bremer 6års till 6an var fan bääääääst. Tro vad ni vill, men vi hade godaste maten. Fan vad meningslöst inlägg ska inte skriva något mer. Ska plugga istället, vet ni jag tänker bara skriva när jag känner för det. Orka ha en press på att man måste, då blire bah skit.
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0