Pengar men ingen tid?

Sheeeeenare klockan är ca halv tolv, här sitter jag med världens mensvärk! Jobbigt värre, jag vill shoppaaaa. Pengarna ligger bara och väntar på mig, jag vill ha nyaaaa tröjor, baggiejeans, halsdukar, ipod, hörlurar och massa mer. Men vi ska ha massa gäster för mamma fyller år, kuuuul. Och jag kommer på ig på mitt soprov på tisdag. Eller okej kanske g, men fett kasst ändå. Vet ju att jag kan bättre, men jag var inte i skolan. Och beyza glömde ta hem mina böcker 'suck'. Får väl gå som det går nu känner jag. Jag vill åka till stockholm och shoppa vadfan. Kommer aldrig hitta ett par baggiejeans här i uppsala som jag gillar. Jag kanske beställer, vet inte än. Ge mig en ipod och ett par weschörlurar. Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, ciaaaaaaao.
jag är guuuuuud, asgammal bild.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0