Nu är det jul!

Ååååååååh orkar verkligen inte julpyntaaaaa. Men mamma får inte pynta i mitt rum så är det bara. Har alltid vart sån som vill bestämma själv. Mamma kan aldrig köpa lösviktsgodis, får jag måste alltid vara med och bestämma själv. Det är ju som din mamma går och köper kläder till dig, nooooway. Man måste vara med lixom. Seriöst jag har hundra tomtar. Nästa år har mamma lovat mig att vi ska till något place där dom står en gång om året och säljer julpynt. Eller vet inte om det bara är tomtar? Jag älskar julen! Klockan är ca halv sju så hinner pynta innan idol börjar. VEt ni vad just kom på? Om jag inte gör typ 3-4 sidor med uppgifter som jag fick utav min nolärare. Får jag ig av min lärare, och har ingen bok. Lyyyckat, nej. Men får väl sitta och leta på google. Går fan snabbare? Fan vet jag, sen har jag 3 engelskaläxor, glosor, någon text och sen skriva någon text. Texten har jag redan skrivit så det är klart.
jag saknar nästan min gamla hårfärg!




Kommentarer
Postat av: amanda m

FÄRGA TILLBAAAX :( DE VAR SKIT FINT WALLA ÄLSKADE DIN LJUSAHÅRFÄRG!

2009-11-28 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0