Kul med hoppning!

Shenare! Inte kunnat skriva tidigare för det blev stressigt, bara hem och byta om, sen stallet. Kul med hoppning! Jag hade en rätt stor häst, snäll är han också. Efter ridningen hade någon gått hem med min jacka. -.- Jävligt kul, eller inte. Det står ju namn på alla upkjackkor fan -.-. Så hoppas att den som gått hem med den är ärlig och kontaktar mig. Om den är riktigt feg dumpar den bara av den i stallet för att den skäms. Om den har riktigt dålig stil så behåller den jackan. Man borde skämmas isf! Just nu är jag jäääävligt trött. Klockan är ca 18.30. Ska in och duscha sen måste jag plugga till mitt svenskaprov. Sen ska jag slå mig ner framför tv:n runt nio och se en ny tvserie på fyran. Det är om någon mamma som har en son som har blivit mördare, verkar rätt intressant. Synd att inlåst är slut, som fan. Det var bäst. Äh, ska inte askriva så mycket mer. Men skoldagen var rätt okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0