Jävla mycket plugg!

Min dag började med mentorstid, vi fick reda på att vi ska på teater på torsdag. :D
Så det blir kul, även fast jag inte kan sitta still i över en timme. Sen hade vi språk då satt vi i datasalen, det gick bra. Sen hade vi lunch, äcklig mat som vanligt. Skolmat (N), säg inte att jag ska tänka på barnen i afrika. Det är precis som ni säger till beyza när hon kommenterar bah ''SVENNE'' och någon säger vi lever i sverige. JA, vi lever i sverige så varför tänka på barnen i afrika? Okej bitchigt det låter, men maten är jävligt äcklig. Sen vare no, vi glömde bort när vi började och kom försent, jobbigt. Tror det är fysik vi har, dryyyygt, tråkigt och jag vet inte vad! Sen hade vi so, helt okej. Sen hade vi matte och jag jobbade skitbra. Skönt att vara taggad ibland. För då får man rätt mycket beröm känner jag, och det gillar vi. Jag blev hämtad av mamma, sen vare bah hem och byta om och ta sig iväg till stallet. Vi fick välja hästar och då valde jag en som jag aldrig haft, det var faktiskt SKITKUL. Skitsnäll häst måste jag erkänna. Nästa gång är det hoppning får hoppas på att det går lika bra då. Han kan ju vara lite rädd och sånt eftersom han är en unghäst. Men man får väl hoppas på det bästa. Nu ska jag väl in och duscha, sen måste jag plugga. Jag har typ tre prov noprov inom två veckor, det ser man ju iframemot.
Amen ciaaaao
Här får ni en bild på söta rowan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0